Četnost jídel

Četnost jídel je u každého člověka odlišná. Univerzální doporučení četnosti jídel je jíst 3 -5 krát denně. Velmi však záleží na složení jídel a individuálním metabolismu jedince. Při určování správné četnosti jídel naslouchejte svému tělu a naučte se vnímat pocit hladu. Avšak pozor, nezapomínejte na správné rozložení jídel během dne. Co vynecháte u snídaně již večer nedoženete.

Kolikrát denně jíst?

Kolikrát denně jíst?

Ve stravování obecně můžeme nalézt mnoho odlišných doporučení. Může jít o celkové složení stravy, kdy někdo doporučuje čistě vegetariánskou stravu, jiný nedá dopustit na mléčné výrobky, další vám kravské mléko

Přečíst
4+1 způsob jak si udržet váhu

Způsoby jak si udržet váhu

Sice vám to dalo hodně práce a ještě více odříkání, ale povedlo se: konečně jste zhubli přebytečná kila, která vám na těle jen překážela a jste sami se sebou spokojení.

Přečíst
Důvody, proč se vám nedaří zhubnout

Důvody, proč se vám nedaří zhubnout

Možná už se vám podařilo zhubnout bez zvýšeného úsilí. Anebo jste krátce po začátku diety dosáhli určitých výsledků. Bohužel, ztráta hmotnosti se může po určité době zpomalit nebo zcela zastavit.

Přečíst
Znáte základy zdravé stravy?

Znáte základy zdravé stravy?

Nekontrolovatelné přejídání se o vánočních svátcích, nabraná kila v těhotenství, které se nepodařilo nechat na porodním sále, nedopnutí oblíbených džínů či bříško přetékající přes lem kalhot – to všechno jsou důvody,

Přečíst
Zdravá strava jako životní styl

Zdravá strava jako životní styl

Zdravý životní styl není jen o zdravé stravě, je to komplex několika oblastí a aspektů, které je potřeba skloubit dohromady. Dodržování zásad správné životosprávy a zdravého životního stylu nikomu nezajistí

Přečíst