Chia semínka

Chia semínka jsou skvělým zdrojem omega-3 mastných kyselin bohatých na antioxidanty. Dále člověku poskytují vlákninu, železo a vápník. Denní porce chia semínek obsahuje průměrně 18 % potřeby vápníku, 27 % potřeby fosforu, 30% potřeby manganu a menší množství draslíku a mědi. Chia semínka zakoupíte téměř v každém velkém obchodě s potravinami. Mají černou barvu a mírnou, ořechovou chuť. Syrová je můžete přidat do jogurtu, ovesné kaše nebo smoothie.

Zdravotní přínosy chia semínek

Zdravotní přínosy chia semínek

Navzdory jejich velikosti, jsou chia semínka plná důležitých živin. Jsou vynikajícím zdrojem omega-3 mastných kyselin bohatých na antioxidanty a poskytují vlákninu, železo a vápník. Omega-3 mastné kyseliny pomáhají zvyšovat HDL

Přečíst
Víte, co jsou to superpotraviny?

Víte, co jsou to superpotraviny?

Poslední dobou se můžeme stále častěji setkat s názvem superpotravina. Pochází z anglického originálu superfoods a je často skloňovaný zejména ve spojení se zdravou výživou a zdravým životním stylem. V dnešním článku se

Přečíst